Garantie si retur

Garantie si retur

Cu mici exceptii, toate produsele comercializate pe BursaDeAnvelope.ro, exclus anvelopele de camion beneficiaza de o garantie de 24 de luni. Garantia anvelopelor de camion este de 1 an de la achizitionare. Perioada de garantie este specificata pe pagina fiecarui produs de pe site.

BursaDeAnvelope.ro accepta, conform OUG 34/2014, retururi de produse in urmatoarele cazuri:

- Fara niciun motiv si fara penalitati, daca produsul este returnat in termen de 14 zile calendaristice de la achizitie, in ambalajul original si in aceeasi stare in care a fost receptionat. Singurele costuri care cad in sarcina tcumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14  zile calendaristice de la primirea coletului. Inainte de a returna produsul sunteti obligat sa ne contactati. Acest drept se aplica doar persoanelor fizice!
- Produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site. In aceasta situatie produsul va fi inlocuit cu un altul, sau la cerere, se va returna contravaloarea acestuia in termen de 14 zile calendaristice.

Conform Legi 249/2015:
 
„Art. 16, punctul 8 — Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrarea ambalajului.”

Ne rezervam dreptul de a nu schimba marfa livrata, care nu este conforma cu specificatiile de pe site, in cazul in care clientul se poarta inadecvat( nepoliticos, insultator), ci doar de a rambursa banii, asa cum este prevazut mai sus.

In conformitate cu legea nr.449/2003 unitatea noastra :

S.C. QUICK FIT TYRE SRL . distribuitor de anvelope auto,garantează produsele oferite spre vânzare împotriva defectelor de fabricaţie după cum urmează :

Inclusiv la manopera de inlocuire si nu se referă la numărul de kilometrii rulaţi , uzura prematura a anvelopei sau

Garanţia se referă la defectele de material (viciu ascuns) exfolieri,desprinderi de straturi,deformări,care de obicei

Acesta garantie acopera cel mult valoarea integrala a anvelopei reclamate si se va calcula si uzura anvelopei ( primele 3 luni de la achizitionare nu se va avea in vedere uzura, iar dupa aceste 3 luni pe langa garantie se va scadea uzura anvelopei 4,2% pe luna);

 

- Alegerea unor anvelope ce nu corespund cu înscrisul din cartea de identitate sau talonul autovehicolului ;

  montaj);ruperea ,ciupirea gulerului de etansare a anvelopei.

- Ruperea cardajului pe banda de rulare datorită rulării pe drumuri de proastă calitate cu viteze neadaptate; reparatii

- Rulajul pe jantă în urma unei pene de cauciuc ; Staţionarea sau trecerea prin soluţii agresive (acizi,baze) ;

  de cale ferata si tramvai; tăierea anvelopelor în corpuri dure cu muchi ascuţite ;

- Rulajul cu obiecte dure , ascuţite , intre rotile duble ale autovehicolului care ulterior cauzeaza explozia anvelopei.

  ale sistemului de frânare sau suspensie (arcuri telescoape etc ),sau datorita nerotirii anvelopelor;

- Încălzirea excesivă a jenţilor datorată frânărilor abuzive sau defecţiunilor sistemului de frânare ;

- Neechilibrarea periodică a roţilor ;

- Rularea anvelopei noi ,montată lîngă o anvelopă uzată;

  uzurii determinate .

  procedurii de tratare a reclamaţiilor la firmă;

Clientul a fost instiintat ca potrivit prevederilor Legii nr. 449/2003:

 

Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

b) importanţa lipsei de conformitate;

c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

 

O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial.

Noţiunea fără plată, prevăzută ma sus se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consummator

Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

După expirarea termenului de 2 ani, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate

 

 

 

        Profil ______________________________                     Data ___ /__ / _____  F.F. ______________ 

DECLARAŢIE DE CONFORMITATE este de 2 ani de la achizitie.

  Noi S.C. QUICK FIT TYRE SRL . din Cluj-Napoca , Str.Republicii,nr.68 inreg.in registrul comertului cu nr.

  jenţile la care se referă această declaraţie sunt în conformitate cu Regulamentele ECE nr.30 si ECE nr.54 la care este

  industrial vehicles July 2000 si STAS 7139/1-11 : 91 .

 

 

 

MARCI DE ANVELOPE

Compara